trevlig fredag!

hey ho and hello
igår var det middag, games, singstar och trevligheter hos tilda petersson 18år, färjestan, frisör.. hehe ah
var iaf mycket trevligt men jag var inte as taggad då jag inte mådde as bra osv
men det var kul iaf :)
idag skulle de blivit fest med men jag känner ba NEJ nu ska jag bli FRISK så jag kan TRÄNA på måndag.

bilder lär ju iaf komma senare från igår.
men nu iaf hoppas jag på att träffa tillan idag, se fotboll.. hah och sen kanske äta thai silk.
men har ont i magen = inte sugen.
men jo, det får bli så, tsm med mormor mama papa linis.
just klippt simon också, snyggigen dära :) så han blev ännu finare inför sin födelsedag imorgon. 19 bast!
pussis från sofie
som gör udda poser :) (och är lite udda.. )

HA SÅ KUL ALSÉN I KINA NU!!! så jävla avis för kina är för coolt ju :)
glöm det jag sa om att ta med dig bikini.. var ju visst vinter där nu haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0