stackars tå ;/

äe inte okej alltså.. jävla piss.
låt mig berätta.

jag klippte min bror idag för att vara så snäll så snäll..
sen sa han "ner och skaka handduken med allt hår" och jag ba wie okej..
sen kom jag springandes tillbaka upp för trappan och skulle vara rolig.. dumt val.
FÖR DÅ sparkade jag in tån i dörrkarmen piss sate hårt så hela nageln lossnade och typ tippen av tån och allt började blöda och jag lipa och ah, k.a.t.a.s.t.r.o.f. var det fan ;'/
jag är så satans kinkig angående blod och sår och kan absolut inte se andras klämda naglar i dörrar eller operationsärr och blabla, för jag mår fan dåligt rent ut sagt.
så det var mest DET jag lipade över och hoppade omkring i duschen och sa i 3min.
"äe fy faaan, fyyyyyyyyyyyyfan så jävla äckligt! asså kolla simon... äe men kolla inte då!! så jääävla äckligt!"
borde ta bild för att visa snusket.. men har plåstrat om det nu ju hihi(a)

thaisilk var gott btw, men morfinet i min hostmedicin gjorde sig påminnt för jag är helt loj i huvudet.
tog nämligen TWO SHOTS hehe innan vi drog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0