nytt

lite nytt i skostället :) hihi


rejäla träningsdojor. ska fan inte ha ont i fötterna mer
fuck you hälsporris
fredperry wiho dem var tillomed billiga. märket var lila, föööööööör snyggt var det seriöst
vita tygskor bara, eftersom mina andra är så dirty hehe

och ett armband med tre visa små ord.
ett hopprep i gummi från stadium, så alltså inget dåligt skit nu när jag ska börja hoppa.
gjrode ju det på boxningen nämligen och var grymt najs
och en  suparpåse haha.. för det är alltid ett återkommande problem
"vart fan ska jag ha min dricka, vill inte riskera att tappa bort min väska under kvällen ju."

alltså, som namnet säger, lite nytt . för nu är det nya tag som gäller


Kommentarer
Postat av: :)

bortskämd liten tös

2010-02-15 @ 16:08:31
Postat av: sofie

mjo.. dem säger de. men näe :) sommarjobbat om sommrarna och klipper folk hemma så har my own money ;););););))

2010-02-15 @ 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0