lördag night



såpp! nu har jag just kommit in, följde gosjacob till busshållsplatsen
så satans kallt alltså, jag får fan ONT i ansiktet liksom
det känns som näsan får frost och kinderna stickssss :/:/

det blev iaf att vi fick pyssla som fan med både min tv, dator för att få igång fucking filmerna, men NÄEPP!
inte det nej.
ist monterade vi ihop mitt nya bord från ikea och haha!
fan va uppfinnningsrika
jacob "här behövs en skruvmejsel"
sofie "jag har en 50öring ?"

jacob "hammare tack!"
sofie "jag har ett järnrör?"
jacob "ingen bok?"

jacob "ey kolla denna spiken, spetsen ska ju vara rak!?"
haha kuwl kuwl.

nu ska jag iaf nanis! puss :)


Kommentarer
Postat av: Becca

mkt hemskt ://



asså, jag skulle härma anna som gjorde så. ser rätt fuckat ut måste jag säga

2010-02-14 @ 20:57:27
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0