human

hejhejhejhejhjehjehjhejehejhejeheje. hej.
övningskörde enda till läckeby.. nej enda till ROCKNEBY faktiskt med pappa i lördags.
gick brao men i slutet där var jag så sur och grinig så då blev allt fel och jag blev bara gnällig och sur och stackars pappa fick försöka peppa upp mig för att inte riskera att vi annars skulle råka krocka.
men nä, så illa gick de inte.

sen blev det biolio med jacob, såg  snabba cash! goodshit
så pass bra att jag lånade johan falk av mina kusiner idag, söndag. mest för att få se joel kinnaman dock.. jävla snygg hunkjäkel den där alltså.
egentligen är han väl ingen jag skulle fallit för. liksom brat. men backslicket på han passar grymt bra och hans leende. omg.


idag vaknade jag upp och den var en BRA morgon wieho :)
sen kom papi och mami och så drog vi till mina kusiner för att snacka business tydligen.. var visst så hemligt så jag pauline och mikaela inte ens fick vistas i samma rum som de vuxna haha! keeeej liksom..
så jag fick sätta mig och glo på Bratz filmen.. otecknad. herrejesus vilken fjortis-blaha-film.
NU = jag har tränat core och överkropp på gymet.
duschat. ätit. druckit te med massa honiiiiiiiiiiiing och ah.. ska läsa min bok. stressade tjejer

förövrigt vet jag inte varför jag visar denna hemska, osminkade bild. men enjoy av mänskliga jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0