Hej Listan:)

1. Vad heter du? Kerstin Sofie Gunvor Catarina Fagerström
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? när jag var liten, Tummelisa eller sandra.. nu älskar jag sofie wie
3. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? vene faktiskt?
4. Vilket stjärntecken är du? tvilling
5. Vilken årgång är du? 1992
6. Vart bor du? kalmar, lindö 
7. Bott utomlands? näe :/
8. Flyttat antal gånger? 1, från lindsdal
9. Vart skulle du vilja bo? trivs kanon här :)
10. Vilken skolklass? tvåan på frisör, lars kagg
11. Vad vill du bli när du blir äldre? ekonomiskt oberoende.. det blir jag nog tyvärr inte av att bli reseledare eller frisör?

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 168-169 cm
2. Hur mycket väger du? ca 50kg
3. Hårfärg och frisyr? blond i guess, rätt naturligt sådär. Platt, långt, tråkigt.. but me like.
4. Ögonfärg? blåa!
5. Mest nöjd med? ansikte, hår, ögon.
6. Minst nöjd med? kroppen i övrigt tyvärr
7. Skostorlek? 39
8. Glasögon? nejnej :) 
9. Har du några piercingar/tatueringar? ja, vanliga hålen i öronen samt ett till, i tragus hehe. och i naveln

FAVORITER
1. Filmer?  njae, ingen favorit. älskade titanic som liten men hade jag sagt den nu skulle jag nog faktiskt ljuga. dock fin film hehe..
2. Låtar? chrisbrowni typ
3. Årstider? sommar for the win
4. Mat/dryck? mammis mat, dock ÄLSKAR jag typ flingor med massa gottiga nötter,russin osv. kaviarmackor med ost är också svårslaget HIHI
5. Djur? vår hund siggeson, sigvard, sigge, gosego, siggis osv.
6. Färg? rosa gör mig glad. Svart samt, grått och vitt och rött kanske, på kläder
7. Parfym? Paris Hilton Cancan och Kenzo , mmmm love
9. Ämne i skolan? engelska.. om jag ändå kunde ha det nu med;'/ annars samhälle, hantverk kanske.
10. Sysselsättning? träning, shopping, festa och ha kul med vänner, dator.. hehe jo asså. sant. skäms ej.

DITT RUM

1. Stort, litet eller mitt emellan? stort, långt liksom.
2. Vilken färg på tapeterna? vita och en brun fondvägg. eller är det tvärtom.. ? kollarsen.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? brunt, guld, vitt.
4. Vad vill du ändra där inne? vill ha gardiner haha, snälla mamma ta tag i det snart?
5. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? jajamen, en fin liten plattis tv
b) Video/dvd? ja
c) Dator? älskade bärbara
d) Stereo? nä, den pajade jag när vi flyttade hit med att trycka in kontakten för hårt så den blev sne. sate.
e) Telefon? alla rum har egen telefon, i lindsdals huset hade vi tillomed telefon i badrummet haha..fult.
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? framsidan till huset. alltså uppfarten, grannens hus, vägen över till getingen osv.
7. Vad gör du oftast i ditt rum? nanar, sitter vid min älskade favorit sminkhörna, chillar dator.
8. Favoritpryl i rummet? sminkhörnan <33 fysatan vad jag ägnat mycket tid där alltså. ibland kan jag komma på mig själv att bara SITTA där helt random och glo.

PUSSELI :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0