gamla bilder

lust att se några gamla familjebilder a la fagerström? jag har iaf lust att visa hehe
för de är så ruttna

bror victor och sofie i somras, vid borgholmslottsruin!


samma dag lektes det "G" med simon haha, det var kuwl minns jag : )

några år tidigare! ASSÅ äcklig tjej på mig.
de andra = söta.  Vi var iaf i Cypern här :)
 
kort gult fult hår med snebena och wesctröja cool som man ville va.
simon körde ist på bandana hehe..


gamla lindsdalstiden. Lina var svarttrockare. jag kallade det EMO.
simon var biffboy hehe.. och jag var blond fjortis med tigertröja. alltid märkeskläder.

men nu kommer en bild från i somras igen. Vi var på besök i mammas trakter, jämtland.
här i Sundsvall för att besöka moster marianne och kusin janniker, jenny osv.
DOCK började jag och simon bråka just precis innan med lina och mamma så dem LÄMNADE oss mitt i sundsvall och gick och fikade med moster och jannike då,
så vi var helt jäkla ensamma för pappa var iväg med bilen till en kund han har där i sundsvall.
FÖRSTÅ hur KUL vi hade då eller haha, vi gick och solade solarium och chillade i parken.
mamma trodde hon straffade oss. PFFT pytssan!


PUSSELI nu, nästa gång får ni se bilder från.. ah någon annan period.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0