:):)

här har ni några riktiga puffpuff*låtar typ hehe..
inte min stil egentligen, men dessa var nanananajs ju! tack nilleman

Elephant Man – Dance and Sweep

Sizzla – I'm With The Girls

Laden – Money Over War

här kommer nu lite bilder från ja.. när kan de vart. förrförra veckan kanske, när syster bjöd på sushi till mig och morsan :)


hon hade lagat sushin själv ju den duktiga damen!

gosmamma, jag... och gos dexter där nere :)
eller ah, han är inte så gosig faktiskt. du har ju mjäll din lille buslus..

jag igen och lille siiiiiiiiriiiiii :) eller nej FAN, IRIS! säger alltid fel..
det var iaf en mycket trevlig kväll med ben&jerrys och marabou som efterrätt wie :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut hela din spotify lista?_D

2010-02-01 @ 23:58:10
Postat av: sofie

haha oj. den är lång. meeeen kan ju visa mina favoriter..

2010-02-02 @ 14:58:41
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

va bra :D men annars kan du ju bara länka hela listan (A9

2010-02-02 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0