AJAJ på knäet

somnade i soffan så nu har jag typ just vaknat
eller nä, var ett tag sen.
har ju hunnit med att dricka en kopp te och äta en chokladkaka så
goodie var det ah :)

har iaf träningsvärk i hela sofies kropp så vart jag än klämmer så låter man "oh, ah"
hehe, alltså, att det gör SköntOnt.

idag när jag o felicia var vid syven btw så skulle felle kasta tillbaka en trä"skulptur" till mig och dum som man är tänkte man "jag tar emot den lite snyggt med foten sådär"
men ackack, ist kom den kastandes mot knäet och jag veks ihop på en sek typ haha
asså sjukt ont.


jävla träkloss..

sedan väl inne hos syven, ola för övrigt, typ världens chilligaste man
så LA sig felle  på bordet när hon skulle se sin kursplan typ hahah vem gör så liksom?.. hon. :) men det uppskattas att vara lite galen.


mitt individuella val blev iaf "inför gesällen" och brudklädsel
ska även be om utökat så jag kan få läsa engelska B
vill ju fifan bli reseledare!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag vet inte :S Just nu menzvärk men har nog något fel på min mage, får alltid ont i magen när jag äter något, även om jag äter laktosfritt. den är lite knasis :( hoppas knät kryar på sig :D

2010-02-11 @ 14:21:07
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får nog läsa engelska c med certifikat om du vill bli reseledare tjejen!

2010-02-13 @ 18:15:35
Postat av: Anonym

hört talas om utökat, grabben/tjejen/anonymtönt?

2010-02-13 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0