5000jobb

näe nu börjar jag bli dålig med bloggen känner jag. wopsiwopwop.
ska försöka skärpa mig nu.
iallafall, igår blev det att ta sig hem från saleboda till mitt kära kalmar
och övningsköra litegranna..mysa på kvällen.. ah. var väl det.

idag däremot drog jag till 5000jobb tsm med  bror och det började dåligt
ingen av oss hade med oss legitimation, eller för min del passet då.. (inte 18 ju ihihh)
så vi fick dirr ringa mamma och pappa som kom ner med dem
iaf, detta bidrog till att vi kom för sent och fick gå in i en fullsatt aula där en snubbe höll föredrag typ, eller informerade om hur det skulle gå till liksom, och leta efter platser att sitta på.. ruskigt pinsamt japp !:D
men äääääh ; ) hittade iaf en liten wendel först o främst, men sedan även en tildaaa
skönt
så sökte man till jobben där i ja.. 2,5 timmar kanske.
pust. det blev iaf att jag intervjuades med Scandic Hotell, Ölandsdjurpark och KalmarKrogar.

sedan dirr till gymet och det gick asbra idag!! wie :) igår gick det liksom mindre bra.. as opepp.
men nu väntar på jag på att blåsningen ska börja.. hihi det är kulis

sofie today


Kommentarer
Postat av: Ronja

kan inte jag få ditt hår typ? :( orättvist

2010-02-28 @ 19:53:31
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag läser din blogg och älskar den fan!

men jag undrar nu om du inte skulle kunna ha en frågestund?:D

2010-02-28 @ 23:11:35
Postat av: sofie

sate.. hade varit mycke roligare om du IIINNNTTEEE var anonym , men ah :) funderat på de ;)

2010-03-01 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0