skön fredag och läcker mamma!

gud vilken pudding till mammi hihi

och så en svart kavaj på!

nu kom jag precis hem från amanda där jag tilda elin becca hilda hanna o emelie var!
vi såg först äckelidol, sen spelade vi lite frågesport vilket var najs men shiiiiit, vår klass har vilja o kämparglöd!!
nu är jag dock helt alone hemma o addemans mobil har stängts av så inte kan jag ringa han heller o be han komsi :( o föräldrarna då, är ju som sagt ute o festar all night long.. eller ah, tills mamma säger till pappa att hon vill hem, she desides ;D så fifan så läskigt de är att va ensam ändå. Visst har man lilla hunden sigge hemma men han gör ju inte en fluga förnär så jag känner mig inte spec trygg trots det hehe..he.
solly siggvard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0