sammanfattning, och imån? km o harrys :D

svar: ja mitt hår är äkta. tack för att du älskar det haha : ) då är vi inte två just nu! jag har nämligen blekt utväxten o de blev yellowchicken :D
och till vilken skrivstil jag använder... ingen aning? den vanliga skrivstilen ? :D haha den som dök upp..?

sådär!
igår åt jag älskling shan o elin på thai silk, trevligt! mestadels ;) peeeek till adde.


någon bild på mig o adam fick jag inte hehe ingen normal iaf..  men en bild på bara adam däremot hihi

i nya finskjortan!

idag har jag solat en snabbis med elin. 50 kr för 20 min? billigt, men dyrt. Sen tränat, sen hållt på med silverschampo, toningar, silverbalsam, rakning av ben osv inför imån då det är KM och HARRYS som väntar :D KUUUUL!!!!! med loviBecca o golliAlsén :D

nu har jag iaf tryckt i mig sisådär 6 mackor (vörtbröd) (och med risk att låta som en jätte, så var mestadel av mackorna skarvar eller vad det heter, alltså de små fjuttiga i slutet o början av limpor:D) med julskinka senap leverpastej julost skinka majonäs osv. fan va gotttt :D
men NU! ska jag beundra granen lite för den är ju för jävla fin och läsa lite i blondinbellas bok.
recommend!




Kommentarer
Postat av: Anonym

verdana heter texten nog ;)

2010-12-28 @ 19:53:26
Postat av: sofie

mycke möjligt :D

2010-12-28 @ 21:16:17
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0