my book sucks

varför gud, varför har du gjort mig till en sådan som skjuter fram allting till sist sekund?
engelskaboken ska vara utläst imån på 261 sidor och jag sitter o skumläser mig igenom varenda sida,
finally är man iaf på 102!
men vad gör det, när halva boken är kvar och det ska skrivas en recension på fredag..
asså fuck!
tänker inte pyssla med denna skiten mer nu iaf för nu känner jag ett stort nagellacks-behov ist!
så det ska jag gå o fixa.

fredag blir det 18års firande för barndomsvännen nina :D fan tänk att hon har väntat enda till 3e december, de är värt en applåd!!


tycker egentligen inte spec mycke om bilden men tänkte det kunde va passande att visa en ny bild (fredags) då det är den här donnan jag ska till ninas 18års kalas med! JIPPPPIIIIIIEEEE BEEECCIIIIISSS

Kommentarer
Postat av: nina

åååh, vad jag gillar ! ;) kommer bli nice

2010-12-02 @ 19:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0