igårkväll!

länge sen jag skrev, i'm sooo solllyy
men det funkade faktiskt inte att komma in på blogg.se häromdagen när jag tänkte visa bilder på... MAMMAS NYA GYM hon inrett!
ny heltäckningsmatta, maskiner, vikter, ska fixa speglar o allt :D så himla mysimys!
kan visa bilder sen!
kommer iaf bli jävligt najs att stå o lyfta lite vikter där när/om man inte orkar ta sig iväg till nordic!
fast nu har nordic så satans mycket nytt, nya maskiner, nya omklädningsrum, nya salar osv, så nu vill man ju dit bara för att se framstegen i byggandet heh.

IAF! igår var först o främst kul hos moi med annispannis och beccilicious
vi peppade sönder
hos okke var det också riktigt najs!
peppade sönder
men palace var icke sa nicke riktigt najs.. sofie blev alldeles för full och adam fick hämta mig och så skämde jag ut mig på vägen hem för en gammal lindsdalare och så la jag mig på golvet inne på Venezia och så gick jag omkring naken i adams lägenhet och åt pizza och han filmade mig när jag kröp omkring på golvet som ett odjur.
alltså, rätt illa :) men det var sjukt jävla kul o se inspelningen idag iaf HAHA
som ett jävla monster såg jag ut och betedde mig!!


(här sitter jag o sminkar mig vaaarje dag.. min lilla sminkhörna, love it!!!)

fler bilder på FBBBB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0