fredag

jag läste en tjejs blogg och skulle verkligen vilja skriva exakt likadant för det var så fint och inspirerande till alla där ute om att ingenting är omöjligt, men jag känner inte att jag orkar få den uppmärksamheten så.. hennes fina ord får stå för vad jag känner & tycker också!

nu har jag just sminkat och lockat min mammas hår, jättefiiiin! hon o pappa ska på partey ;D haha på hotell Vitten typ? köpt biljetter o allt så de verkar vara en rätt stor o kul grej!
jag däremot ska till färjestaden för att chilla med tjejerna!

OOOOCCCHHH så har det hänt VÄÄÄRLDENNNSSS GREEEEJ idag :D:DD är så satans förbannat glad!

Kommentarer
Postat av: malin

vad hette bloggen du läste`? :D

2010-12-03 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0