sjukt kul!

igår sket jag i vallen, som jag hade peppat så inför, och tränade med två killar på gymmet ist.
dem bjöd nämligen med mig häromdagen och jag tänkte.. ja wtf, varför inte?
dem är liksom grymt stora, den ena är personlig tränare från australien och dem båda är sjukt seriösa.
kul med tips liksom, och intressant att testa då dem bjöd med just mig?!
lilla blondie, när de finns en massa stora boys de kunde bjudit med ist.
kände mig lite ärad va(a)
iaf, det gick skitbra!

vi körde ben och mage.. TUNGA BEN! UTHÅLLIG MAGE! ingen (pisstråkig konditionsmaskin)

efteråt sa dem att det var som dem trodde "we envited you because we say the potential, you have the willpower in your head! and you haven't complained once, like the other boys we've invited before. They fucked up our workout!"

sjukt glad blev jag :) så klockan 21.00 sprang jag glatt hem (bokstavligen) till adam och berättade hela passet!
idag har jag grym träningsvärk.. i trapsen! haha inte i ass and abs minsann, men det är lika härligt för det!

idag blev vilodag med ben&jerrys och älskling, men imån, imån ska jag köra stenhårt igen tänkte jag!

pusselipuss, nu ska jag ta hand om min sjuka louli (feber o förkyld :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0