rubriker suger :*

najs dag !
blev mat på italia med adam och syster...PIZZABUFFÉ på italia närmare bestämt!
inte ätit pizza på kanske... ja jag vene? åratal iaf!
men det var fan naaaajs ;)
men sitter här mätt fortfarande. Detta var klockan 14.00. pizZzzZa = mättande shit

nu väntar jag på adam, som vanligt hehe. vi är som ett gift gammalt par, eller som världens bästa vänner, eller som jing & jang eller som.. ne skoja. men ni hajjar :)
vi ska iaf se hyrfilmen "Eden Lake" som jag tamejfan vet att jag sett men adam ba "nä asså, du bara tror det.."
men nej LouliLove / LovelyLouli, jag är RÄTT säker :o

nu ska jag sluta babbla boringshit men först skriva upp allt jag ska göra imån..annars glömmer jag tihi!

-ringa syon
-ringa körskolan
-träna
-sola?
-äta på stan med adam ricky johanna och bebis-tyra! världens sötaste bebi
-klippa robban och okke och även bror.. justja.

ah men massor som ni märker. jobbit hehe

bild från i fredags, simon var med på förfesten lite minsann, kul!


Kommentarer
Postat av: Hanna

fan eden lake är så jävla rå... spyr av tanken på den

2010-08-23 @ 21:43:50
Postat av: sofie

ja fyfan vilken JÄVLA film :o blev förbannad på hur ungdomarna ens kunde spela sådär CP haha..

2010-08-23 @ 22:46:37
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0