onödig info

hej.
engelska B var najs.
dock ensam i klassen utan en enda jag känner. okej, En. från 7an, 8an, 9an. men han är boy och vi umgås ju inte direkt hahaaa..
och läraren snackar engelska som modersspråk och sa "we won't be speaking any swedish during my classes"
ah okej, chill men, nervöst!
john mulack heter han dåja.
imån är det dags igen, sedan väntar naturkunskap A.
teoretiska ämnen är najs!
men måndag och tisdag väntar praktik från 10.00 - 19.00Backstage på Baronen, mindre kul.

där fick ni lite onödig info, you are welcome! hehe


här är förresten en bild på mig sen vallen den 23juli, sjukt olikt mig själv om jag får säga de själv ;s
ögon, näsa, mun (okej, munnen känner jag igen hehe) typ what? mitt?


likaså denna. ser jag så.. hård och "blickande" ut?

AJAAAAAAAAAAAAAAA :D onödiga tankar utöver onödig info, kom också in i detta inlägg märker jag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0