lovely day

haft en bra dag idag, kan jag börja med att säga : )
vaknade upp i vissefjärda, alltid lika mysigt faktiskt! och åt en mumsmacka med baby till frulle
vi var väl hemma i kalmar runt kvart över 2 igen och gick en snabbsväng på stan så adam kunde köpa sig ett iphone skal. ett BLÅÅTTT, snyggt!

klippt shan och hans mamma har jag även hunnit med, och shan blev lika snygg som alltid med hans frisyr!
hans mor också taha :) och adam, som klippte sig .. igen.. som vanligt...varannnan dag typ ;)



gick KANON på träningen idag! nu när jag tränar mer som Chris o Pete lärde mig så blir allt mycke roligare o jag är mer pepp!
najsssss :)
tog mig en liten 20min. solning efter också, belöning!

nu chillas det i soffan och ska nog ta mig en kopp te med massa massa honung.
(om vi nu har nån honung.. shit. kom o tänka på att jag NOG ÅT upp allt häromdagen, NEJ ÅH ! hoppas inte.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0