kostaboda!

vägen till kostaboda.. hemsk! haha var så jävla många upp&nedförsbackar typ så man mådde ju helt illa!
så vägen hem tänkte vi vara smartare och ta "stora" vägen.
men självklart höll man på o bygga om den vägen så det var typ 30km/h i 234 mil och helt plötsligt dök ett rödljus upp och var rött i 13 minuter.
det enda roliga var att lilla jag bröt tystnaden med en prutt, HAHA.

toan! haha gubben..

jag fick iaf med mig hem;
ett par tiger trosor, typ i bomullstyg lite större sånnadär sööööta persikofärgade med en liten rosett. wie
ett cheap monday linne, vanligt vitt? boring but nödvändigt.
fler trosor, söta spets i olika färger.
godis haha..
läppenna (ljusrosa) och en kajalpenna (silver, till utekvällar tänkte jag de kunde va najs.)

adam fick med sig ett ljung-linne, en red color (ellerhur de stavas ffnisss) tröja, vit, och en till, svart.

nu har vi iaf just ätit kvällsmackor och spelat kort jag och adde.
och nu blire att nattinuffsa. (sova)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0