information

miss my old eyes (haha!)


idag har jag segat, lika mycket som igår.
fast varit på kvarnholmens vårdcentral också.
tack för ögondropparna, gunilla.
ska nu ta dem i 5 dagar, 1 droppe i vardera ögon var tredje timme.
känns som om allt alltid händer mig:o

minns ni inte min svullna tunga för typ 2 veckor sen?
och mina svullna ögonlock för några månader sen?

och nu detta. always something..

och inte får jag träffa adam nu heller för mamma fick höra att läkarn sa att man kunde smitta tillbaka ögoninflammationen till varann igen. så vi hann ses två dagar innan vi nu måste säga hejdå några dagar igen.. jävla piss haha

och just ja, jag ska hålla mig borta från datorn och tvn också så mycke som möjligt, och att vara i starkt dagsljus, det irriterar nämligen ögonen.
med andra ord, jag får inte göra NÅGONTING.



så nu.. kryper jag ihop till en liten deprimerad boll tror jag.
tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0