helgen!

fredags...... flopp! haha. visst, det var skitkul hos mig med bella becca o alma! men resten av kvällen bestod mest av bråk, bilkörning med bror, stöta på hans läskiga friends.. tjaffs och försöka lösa andras problem via telefon.
jesus.

lördagen = bakis. aldrig mått skit en hel dag förut? men huvudet och magen o hela jag var helt paj.
La mig bland 8 kuddar i sängen för att vila.. två sekunder senare hade jag slocknat.
så ah, lördagen bestod av en kycklingsallad från Matstugan och sova.
pappa ba "vi kan ju övningsköra idag sofie?" faaaaaast.. näe. inte rätt tillstånd.

söndag, en välbebehövlig baota-stor frukost då jag somnade ifrån all mat igår. och nu vid ett blir det att ta pappas sköna stora bill till kosta outlet! sen träna.

puzz.zZZz.z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0