grym kväll igår !

jajamen då sitter man här igen.
har precis fått ett host-anfall så jag får snart spader.
det kittlar och retas och käftar i halsen!!! ÅH
usch vad arg jag blir. nu börjar tårarna komma också.
men inte för att jag är ledsen alltså, haha!

IALLAFALLL, IGÅR VAR SKITKUL!
härligt jävla avslut på sommarlovet verkligen!
var så grymt najs också faktiskt, att förfesta på ett annorlunda sätt!
så jag tackar så hemskt mycket till becca, linda, bella och leonida!
grym kväll!



nu blire att fortsätta att sitta här med mitt illamående efter brakmiddagen (grillat, sjukt gott) och med bakfylle-magen och hosta.
ska sedan ta tag i livet och cykla iväg till adam där vi ska se på tre hyrda filmer, jag adam stavve och hans tjejvän elsa från ..nånstans i sverige ;) som de träffade i aiya napa.
najs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0