good day! for the win

vakna tidigt, käka frulle! massa massa frulle oh nafffs naffs
-teori! (gick för första gången uselt)
-stan med mandi. KÖPTE ROSA ONEPIECE MYSDRESS:D ÅÅÅÅÅÅÅÅH nu får vintern komma utan problem.
Så nu är min förra gosmysfis-tröja utbytt, bye

-solade sedan (ska vinna över adams brunhet)
-tränade (yeeeeah gick kanon! träningsvärk o allt?! länge sen)
-körde med far och både lämnade min cykel för lagning, samt som vi hämtade min andra cykel som redan var lagad.
g-g-great! HÄR ska cyklas
-åt middag! wie


och har nu sutitt ute på altanen med mammi & pappi och bara lekt och stojat
dem är verkligen knasigaste päronen ever.
vi hörde ett duns typ och pappa reagerade på EN sekund och ba
" DET ÄR ISMASKINEN! då kan jag ta en GROGG!"
och så skuttade han iväg med armarna upp mot skyn, haha!
nej han är inte alkis dock! haha

och så har adam hört av sig idag. han saknar mig och längtar hem ;)
yes, i won over aiyanapa.


golligobben, som blir 18 på fredag! FIRAAAAAAAA

kan visa bild på onepiece overallen sen !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0