bra dag!

fick reda på att det är fest på fredag, jippie!



hade förresten min första naturkunskap B lektion idag, ÅH SÅ UNDERBART!
var med becca och nina gustafsson, som är min barndomsvän. riktigt najs!
skönt att bara få va på en annan skola, träffa nytt folk, läsa något nytt och få en ny lärare. ALLT är najs! hehe
och imån blir det engelska B på morgonen, men där är jag dock ensam! haha oh no. embarrassing, på jenny o allt likosm.
aja, bara att bita ihop! lär ju få vänner där med (i hope)

sedan klippte jag linas polare emma, och nu även bror simon.
blev alltså ingen träning idag, känns lustigt. men skönt ändå. har ändå sån jävla..*ssh* mensvärk...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bytt linje? Isf till vilken? :)

2010-08-26 @ 15:01:13
Postat av: sofie

hah nejnej, går fortfarande frisör :) (ÄNTLIGEN SISTA ÅRET!)

2010-08-26 @ 18:44:51
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0