tråkig lista + ful tönt bild typ typ

Vem är du? sofie fagerström
Vart bor du? kalmar, lindö
Vilka fler ställen har du bott på? lindsdal
Har du några syskon? Bror victor, Syster Lina, Bror simon
Vilken skola går du på? lars kagg! bästa skiten
Vilken linje går du? frisör! bästa skiten

Varför valde du den linjen? för jag gillar att pyssla med hår. nu efterhand har jag kommit på att jag tycker det är väldigt kul att göra slingor t.ex.
Vilket är det bästa du vet? att umgås med pojken, träna, resa, festa. ja mycket
Vad kommer du göra i sommar? jag vill jobba.. men ser inte ut att bli som så. Sedan kanske dra till sthlm, sola bada och festa och umgås med vännerrrr och adam
Hur lång tid tar du på dig på morgonen angående smink/hår? jadu, börjar vid 07.00 och brukar vara klar till typ 20 över- halv 8 nånting. 
Tränar du någonting? isåfall hur ofta? gymmmmm, typ varje dag.
 Favoritgodis? choklad 
Framtidsplaner? bli reseledare, skaffa boy och kanske gifta mig, skaffa barn och samtidigt jobba som frisör. helst utomlands, möjligtvis london!
 Vem tillbringade du minst två timmar med idag? med adam
 Vilken är den senaste filmen du sett? ojdaa.. minns ej. ingen direkt filmtittare!
 Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa, love the little pling hihi
 Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
 När såg du senast din mamma? innan hon och pappa gick ut med hunden, vilket var ett tag sen. var fan är ni?
 När vaknade du idag? vid 11.00 faktiskt

Vilken är din favoritplats? ehm.. ja efter att jag var fast i cypern så uppskattar jag verkligen mitt hem så jävla mycket mer, så just nu är det nog hemmet jag gillar mest hah..
 Vilken plats föredrar du minst? vene :)
Hur stor är din säng? 120 cm
Vad sover du i? oftast naken om jag sover med adam, blir varmt ändå liksom. Annars i en större tshirt
Hur många kuddar har du i sängen? 2 : )
Tycker du om kinamat? föredrar thai!
 Tycker du om kaffe? ja fast bara om det är en kaffe med någon specielll smak(a) någon specialare liksom
 Vad dricker du helst till frukost? te med honing eller varm choklad
Vill du ha barn? ja förr eller senare! dem är söta
Kan du några andra språk än svenska? engelska pissbra, mvg WEEIIIII och lite spanska om jag nu minns något.
 Har du någonsin åkt ambulans? hm, ja. när jag var sjuk på sexårs
 Föredrar du havet eller en bassäng? havet! om det är utomlands tihi så man ser botten, ett ¨motherfucking måste
Vad spenderar du helst pengar på? kläder
 Vad har du närmast dig just nu som är rött? heh.. hjärtanen på kossan på min systers te-kopp
 Hur många hål har du i öronen? 4
 Har du någon piercing? navel
 Har du någon tatuering? ne, vill ha!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.50
 Var köper du dina matvaror ifrån? maxi för del mesta, nära o bra. fast mamma handlar..
 Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med!
 Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? vääännnn
 Har någon någonsin kallat dig lat? hihi jais 
 Använder du huvtröjor? ja fan va chill det är 
 Kan du vissla? bäst
 Vem var den senaste som ringde dig? CpBror, som han heter på mobilen
Tittade du på tecknat när du var liten? bästa skiten
När flög du senast? torsdags!

 Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 st
 Läser du för skojs skull? ehm, nä asså det är inte kul nånstans enligt mig.
 Har du en stationär dator eller en laptop? laptop love
 Vad har du med dig in på bion? någon dricka, kanske godis
 Vad har du för väder? sol:)
 Vilket är ditt favoritämne? engelska som jag itne ens har längre :( åh
 Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? humor!
 Vilken är din mammas hemstad? bräcke i jämtland
 Din pappas hemstad? kalmar, berga
 Är dina dagar fullbokade och stressiga? njaaa hehe
 Vilken är din favoritfrukt? ananas ASSÅÅÅ
 Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? jag kollar dem ju inte direkt på paketet, men visst bryr jag mig en hel del!
 Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 arton ArtoN wah
 Tror du att Gud är man eller kvinna? -_-
 Gillar du senap? raowr :) gottit
 Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? säger inget haha? tänker isf.. 
 Skulle du någonsin hoppa fallskärm? vore fett coolt men njae asså.. läskigt :)
 Tycker du om att krama folk? ja mycke mys, komsi
Tycker du att du är attraktiv? jag är rätt fin ja!
 Vad är du allergisk mot? inget som jag vet, men får väldans ont i magen av för mycke mjölk o bröd. typ HÅRD hehe

så, ännu en onödig lista. tack för tidsfördrivet listan (k) godjob


söt i cypern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0