tisDag

ey :)
här sitter man nu efter att ha varit och solat med louli, och försöker plugga lite hantverksorientering och kolla igenom hur man gör en dagsmakeup
asså balle, svårt!

längtar tills klockan tickar iväg så jag kan anse att jag pluggat och sedan dra ut på en löparrunda, eller kanske sätta mig på spinningscykeln @nordic.. hmm hmm.

som ni ser har jag börjat koncentrera mig mer på muskelbyggning ist  för kondition, faktsitk!
känner att det är roligare att vara biffig, än spinkig.
då kan man även skylla Ökning av Mat-intag, på att man behöver det till musklerna!
wei, verkligen. bara postivt!

iaf, får se lite hur det blir med val av träning idag, ska nämligen hinna med att klippa stavros ikväll med ju ju ju ju  ju ju ju j ,
åh, stress stress... ( hehe )

 


Kommentarer
Postat av: sara

jäääääklar brun

2010-04-27 @ 22:58:21
URL: http://saraastner.blogg.se/
Postat av: sofie

varit i cypern :D

2010-04-28 @ 16:44:11
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0