svaren!

SVAR :)
blev dock försenat pga att jag inte kom hem när det var tänkt pga islands vulkanutbrott.
men here you are

Postat av: elin
vad har du för framtidsdrömmar? :)
jadu.. att jobba som frisör i guess! fast innan man liksom settle down satt säga, så vill jag hemskt gärna ut och jobba som reseledare! asså heeeemskt gärna. skulle t.ex. vilja hålla i aktiviteter, pyssla om barnen (eller .. näe) eller jobba i baren osv, sjukt najs vore de
sen man o barn, mycke pengar, tack :)
Postat av: hehehe
varför gillar du tukaner så mycket?:)
hehe hej jacob (k)
Postat av:
varför valde du just den bilden då?
sjukt bra fråga! jag vet inte alltså :o

Postat av:
hur kan du ha så otroligt långt och fint hår? några bra hårtips?
asså jag vet inte ..tyvärr. jag har låtit det växa bara antar jag. några bra tips sådär direkt, har jag typ inte.
eller jo, köp silica eller något annat Bvitamin tillskott så brukar håret bli tjockare, bättre, starkare, osv :)
Postat av: Ronja
tihi, eftersom du ska vara frisör åt mig snart så tycker jag att du kan lägga upp lite tips på frisyrer som passar korthåriga människor? :D
haha :) tyvärr var jag ju fast i cypern så vi missade båda två kundpasset..
Postat av:
är du ihop med adam igen?
ja, love him
Postat av: Lina
hej, gillar din blogg så himla mycket :) jätterolig att läsa! och eftersom du har så har så snygg klädstil undrar jag varför du aldrig lägger upp dagens outfit?
kram
tack så hemskt mycket! :) tihi till alla komplimanger du klämde in wiiie : )
jag vet inte varför jag icke gör det, jag skulle tippa på att jag är lite lat.
för när man ska iväg på morgonnen är  ju inte direkt "jag måste fota min outfit" det första man tänker på
eller har tid med framför allt hehe
men kan tryyyy to bli bättre !
kram
Postat av:
hört att du egentligen är rätt mesig i verkligeheten och inte alls såhär kaxig du verkar vara på bloggen, så upp till bevis? är de verkligen så?
näe, har du hört det? fan. vad händer med vår värld alltså.
min image är förstörd.
Postat av: Soffa
är du kär i mig sofie? (A)
ja soffa, jag är kär i dig.. skönt att få öppna hjärtat, finally! (a)
är du kär i mig da?

Postat av: Elin
Hur funkar det om man vill klippa sig av er elever på frisörlinjen? Får vem som helst komma dit eller klipper ni bara folk som ni känner?
Om inte, vad kostar färg/klipp?
Blev många frågor där:)
man ringer eller kommer in till salonger och bokar tid, nr : 0480- 45 16 50
och ja, vem som helst får komsi :)  det är som en vanlig salong liksom, bara att vi är mer noggranna då vi har lärare vid oss hela tiden typ, och det tar längre tid än hos en vanlig salong, då vi är så noggranna.

färg kostar runt 200 kr
klipp kostar 140 kr
varsågod! lugnt att det var många frågor, det jag bad om ju ("frågestund") tihi

Postat av:
visa bild på ditt favoritplagg?
ajdå.. jag har inget ju. som jag kan komma på bara sådär!
ska fundera lite :)
Postat av:
kan du inte visa bild på din garderob?:)
jo, klart jag kan ! det vet jag att jag gjort innan men hihi.. kan la göra de igen!
det är iaf en sådan underbaring som man kan gå in i , en "walk in closet" satt säga
tack papppa


hoppas ni blev nöjda med de försenade svaren!
puss

Kommentarer
Postat av: Soffa

klart jag är kär i dej också :D:D

2010-04-23 @ 14:45:56
Postat av: Anonym

feeeeels najs(a) haha! <3

2010-04-23 @ 20:28:46
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0