prov avklarat

hantverksorinetering is HARD SHIT alltså
inte min grej alls med avtal och branschorganisationer och skit
(eller ekonomi som vi nu har i samhället, balle också)
hoppas på ett G!?

nu har jag ätit mat, så jävla underbart
och väntar på att klockan ska gå för att sedan dra iväg på ett spinningspass på nordic
dock är jag sjukt seg i ben och rumpah
och då menar jag s.j.u.k.t. seg

i cypern.. okej det var rätt chill med tre extra dagar så här i efterhand.
men ingen idé att ångra att man inte njöt när det väl gällde heh..

sedan drar jag iväg till stavve för att chilla lite med min boy adam o stavve då hehe

på fredag är det valborg!
för alla er som missat den infon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0