påskhelgen !

åh, balle
jag suger på att uppdatera, men liksom.. man tröttnar ju ?!
speciellt jag, som inte har speciellt mycke tålamod och allt ska gå i 190 km/h hela tiden.
är verkligen en typ stressad person i allt jag gör, det ska gå med fart & fläkt satt säga.
(inget positivt)

nu har jag iaf avklarat påskhelgen utan mor och far och bott ensam hemma med bror min
men även haft turen att ha en jättebra person här, Big A kallas han . haha ne men, nu gjordes han de iaf.
så vi har lagat påskmiddag, klippt pojkarna, hyrt film, varit på maxi, jag har övningkört några meter (olagligt, tsm med bror heheh var chill), fikat på corner med bland annat sundberg v och Stavve

vad mer da? justja! just avklarast världens bästa pass på nordic club, nämligen easy line 45 min. med görgen. verkligen as kul, känns jämt värt att dra dit liksom. för han är så skön, görgen :) och jag är inte ironisk nu om det låter så, utan jag faktiskt love det passet. peppar varje måndag typ haha.

snart kommer förhoppningsvis mami och papi hem iaf så jag kan få pröva min nya bikini som jag skickat efter och som har kommit till OkQ8 wie :) peppm0de
hoppas den är fin, passar osv. pallar nämligen inte krånglet med att skicka tillbaka gah -.-

becca och sofie på bistro.. asså nej nej :) inte ok



haha.. men gillar dej iaf! ha så kul i egypten nu :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

likaså är DU duktig! :)

2010-04-06 @ 20:50:26
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0