topmodel

det är för jäkla underhållande asså :) tyvärr är det denna säsongen då michelle är med och hon är ju så satans ful, gah.
iallafall, idag har vi klippt och jag kände bara frustration pga att jag typ sög :o visst, man är väl säkerligen hårdare mot sig själv än vad bör, men fan jag klippte helt snett..
MEN SKITSAMMA det var första gången vi gjorde med denna klipptekniken så spela roll.

jag har iallafall fortfarande TRÄNINGVSVÄRK sedan RUGBYTRÄNINGEN som var i LÖRDAGS och den är fan INTE NÅDIG alltså.
mina lår, hela magen längst sidorna, armarna, axlarna, rumpan och muskler jag inte ens visste om att jag hade har ONT liksom;s det är fan sjukt.

men nu ska jag snart ut och springa på svinö iallafall. ska bli skönt.
imorgon är det även orientering där, och som förra året, ska jag och hilda äga söööööööönder wie :) faktiskt.
(vi fick mvg ofc)


1an på gymnasiet

Kommentarer
Postat av: hilda

seriöst, fick vi mvg????

2009-09-07 @ 19:42:58
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0