skolan i fredags och ett "haha"

kolla in den fina kommentaren jag fick som jag lägger ett stort K på .

25392825
om
fest i färjestan:

OMG! MORAL CHECK KANSKE!?

Inte bra att bråka men heller inte bra att hänga ut. Vad ska detta inlägg vara bra för?
Om du tycker så himla mycket så kanske du borde "orka" att kanske "göra" något.

ps, hatar folk som bråkar. men hatar lika mycket folk som har så mycket att säga i efterhand.


IALLAFALL :D
i fredags hade vi stil och kulturhistoria vilket är typ as trist . och shit vad jag blev nöjd över mina små gubbar wie :)

senare blev det typ bara till att klippa lite, ja vad var det? ökade längder typ.. dont remember.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0