satan asså

vilken jävligt hektiskt och lång dag
började skolan vid 08.10 med äckel IRene som vi har i äckelsvenskan, hon är äcklig asså
sen var det idrott där vi skulle springa ängöleden, men sofie är sjukis så jag fick ta tiden på alla frisördonnar som kom springandes in i mål istället, hejjjahejjja!

sen var det raka vägen efter skolan till körskolan, men hade missuppfattat tiden med en halvtimme så jag stressade av no reason.
så jag hann med en räkmacka med mamma på 4 rum och kök, raowr gott.
satt sedan där sen till halv 7, CYKLADE I RACERFART HEM, bytte om till träningskläder och RACADE heh, med cykeln igen iväg till friskis där ett intensiv-pass väntade på mig!
anna-stina, om du läser detta, du är en riktigt tuff liten rödhårig kvinna.. du tar kål på en.
fortsätt så! (y)
nu äre idol och jag sitter äntligen och varvar ner... wie asskönt :)

imorgon är vi lediga också för samhällskunskapen är inställd och då var vår lots monica schyst och sa att vi kunde göra vår hantverksorientering hemma, vilket ingen kommer göra.. men tack monica för din djupa tro på oss :)

på fredag blir det att sova över med husvagnen i eriksöre med mamma och pappa och pojken louli! och sen några randoms.. (mina kusiner)
pumporpumporpumpor!

och oh, vad jag saknar sommarlovet just nu också förresten.
här är en bild från göteborgsresan jag ellen tillan och elin drog iväg på lite impulsivt.
det bjöds på liseberg, stan med massa shopping, lite supa... och massa skratt :)

& hur snygg är inte t.ex. jag på denna bilden på en skala egentligen?..


Kommentarer
Postat av: tilda

gillar läppen sofie!

2009-09-22 @ 21:40:01
URL: http://matildapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0