RUGBYN - TUFFT

ja de va de minsann! det var hårt asså :D hahah fan va jag är en svag liten frisörfjolla typ... konditionsträningen på friskis verkar inte ge muskler :D
PANG på typ så var jag nerknuffad och mosad..
men äh, de var kul(a) ändå.
emma regin, går i min klass, föredetta rugbyspelare, vart de i två år, insisterar på att jag ska träna imån med vid 08.00 och det hade jag planerat liskom, men ah.. platsar jag?! känner mig osäker.
men stolt att jag prövade iaf (H)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen ringa min adam


mina knän gör a little bit ont

Kommentarer
Postat av: emma

Haha låter som ett proffs den där emma regin. :) Klart du ska träna gumman, nästa helg. övning ger färdighet, allt är svårt i början, vilja vinner över allt, din jäkla vekling;);)

2009-09-08 @ 16:55:15
URL: http://emmsregin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0