ny skolvecka- skolfoto

japp! det var det då ja.
adam  vaknade här imorse , lika mys som alltid när han vaknar bakom mig!
så gick man upp halv 9 och började fixa&dona, det var ju skolfoto idag sörrNi ! :D

HAH asså ni skulle sett min frisörklass... på hantverken har vi en 15minuters rast och skolfotot var efter den rasten. så eftersom vi har sådan jävla förtur pga vår linje ;) heheh
så tog alla fram en varsin plattång och hårspray och etc. hårprodukter ur hv:s skåp och gjorde sig superfina mihi
(ingen ironi här nu så alla vet)

och yes! jag fick sitta ner på skolfotot!
sedan efteråt så sa fotografen att han ville ta kort på alla våra fötter då vi alla fan hade likadana skor, det vill säga svarta pumps. så vi gick omkring, fram o tillbaka och "minglade" som han sa i fan 10min!
tillslut skrek jag ut
"asså vad heter du?! jag tänker stämma dig!"
och så gick jag och tilda, vi orkade inte.

idag har min whisky-röst vart mycke bättre förresten, det tackar jag för! ibland kommer dock fortfarande oväntade viskningar.
nu ska jag smälta maten ett tag och sedan får vi se, kanske kolla lite på..svenskan tänkte jag säga. men har glömt boken, sate.
aja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0