MTV

puh, hemma från orienteringen nu . har hunnit ta en asnajs dusch och fixat mig a little. så jävla skönt att man bor så nära där orienteringen hade startpunkt idag:D brofästet ni vet, kalmar nyckel?
ajaaa.
vid Ett har vi i 2an aktivitetsdag med de små ettorna vid slottet.
det blir lite lekar och fika och ja, lära känna varann antar jag. "ha en kul dag".
- ta sönder ballonger i sexställningar
- irländsk julafton.. ? med läppstift.
- sen kommer sofie inte ihåg fler lekar ha ha ha.. minnet ni vet HAH

NU LÄNGTAR JAG IALLAFALL ASA MYCKET EFTER TORSDAG DÅ DET ÄR INSPARK, DET VILL SÄGA MASSA FESTLIGHETER MED FRISÖRBRUDARNA + soffa hihihih I LÄGENHET, SEDAN VALLEN OCH SEDAN BARA MASSA KUL HELT ENKELT :D!?

nu ringde förövrigt en kvinna från Parelle och sa att de fått in mineralsminket från Dior som jag frågat efter, tack parelle.

bild från sommarlovet innan partaj med lorentzon, tillan, johannis och ellen :) kul kväll hihi


Kommentarer
Postat av: emma

sv. du ska väl inte vara barbent på torsdag;);)

2009-09-08 @ 17:22:42
URL: http://emmsregin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0