ikea!

tjenispenis
vart på ikea idag efter skolan med mor och syster
kollade massa möbler till syrran som ska flytta, GAH! tänk er
efter 20 år ska jag nu inte ha min syster bredvid mig i rummmet intill längre:o hur fan ska detta tacklas?
jag som brukar gå in där ibland med topphumöret och säga
"tjeeena (världsjobbig)"
lägga mig i sängen och ba chilla
och gå 2 min. senare för hon pratar alltid om så ointressanta saker så som... ja "geten, tove, tanya och blablabla"
förlåt..
men nu?! ingen lina hemma.. kommer kännas  helfel.

iallafalll, jag köpte mig (mammas köpte mig) galjar och asgoda doftljus till mitt stora avlånga rum :)
kanske ska få en större säng med.. jag jublar!

OCH OM JAG HAR ÄTIT GOTTIGT IDAG ELLER
negerbollar
dammsugare
chocklad
cheesecake med blåbär
bisk...vie? heh lustigt namn ju.
så ajajaj.. i sofies mage.
men jag är sjuk nu ju så då får man ha en feting-vecka och sen ta tag i sitt liv igen, it's OK

nu ska jag iallafalll för 2a gången ut och övningsköra, men för 1a gången övningsköra lagligt hehe :)
med pappa, det blirnajs!

men när fasiken kommer pappa dåda.. arbetsnarkomanen själv.

usch ser jätte psycho ut.. min lellllu dock (lellu är pappas smeknamn som jag kom på för ett herrans antal år sedan hah :) ingen aning hur, men det är najs att säga, lellu)

och så får det bli en gammal bild sen cypern <3 love you daddy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0