heldag med älskling

fredag = skördefest i eriksöre med min älskling
innan det grillade vi med mamma pappa och lina fagerström vid svinö, myyyyyyyyys och kuuuuuuuuuul :)

lördag = var på en möbelaffär med mor och adam, köpte sääng :) helt jävla fucking UNDERBART!!


söt fis hehe
sen blev det stan och jag blev käris i denna väst.. me want. och me gonna have




sedan gooos en stund med hunden sigge också hehe han är kåt.och nu  herregud, blev det värsta impulsivrycket till en liten festis i färjestan, wie :)
grattis min kära barndomsvän som har festen <3

Kommentarer
Postat av: adammmm

babygirl <3

2009-09-28 @ 22:25:12
Postat av: sofie

du är min baby,ja <3

2009-09-28 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0