grym på gymmet

tja dårå
var duktig på gymmet idag,
sprang i 40 min. på löpbandet, och gick 5min.
efter det var det ett cirkelfys pass där mina muskler (mohihi) fick arbeta som tusan :)
så nu skulle jag kunna ta vem som helst i t.ex. armbrytning, brottning osv osv.

nu ska jag läsa svenska häftet vi fått av virrpannan yrene som vi har i svenskan. och efter det se idol.
imorgon står körskolan på schemat!


kofta från cubus, tshirt från gina, väska från.. bianco? jeansleggings från urban outfitters, klocka från canarie öarna.

i skolan klippte jag btw. efter det fönade jag i volym och lockade även det såkallade "hollywood-svallet"

det är ju synd att det alltid ser ut som skit i kameran, det var fan najs i verkligheten.. hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, eftersom du tränar nästan varje dag, tvättar du håret varje dag då med? eller hur gör du för att slippa göra det? behöver tips!

2009-09-29 @ 08:50:09
Postat av: Anonym

tjenaaaa! jadu, jag är faktsitk så pass äcklig att jag inte alltid tvättar håret efter träningen :) (för svett innehåller salt osv. som faktiskt är bra för håret hehe, till mitt försvar för att inte låta superäcklig. Det har vi lärt oss på min frisörlinje), samt som jag inte blir speciellt svettig i hårbotten :) men jag tvättar ju iallflal håret 2-3 gånger i veckan.

Blir du svettig kan du ju bara föna det lite torrt med hårfönen också..

2009-09-29 @ 20:01:43
Postat av: Anonym

Tack! :)

2009-09-30 @ 11:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0