GREETINGs

GREETINGs ! det betyder typ hej har jag för mig
tränat och vart duktig har jag varit idag , var faktiskt iväg på gymmet vid halv11
och adam låg kvar och sov in my säng till halv 12

NU tänkte jag iallafall tipsa om lite olika pryls!
t.ex.
ARTISTER;   DAVID GUETTA, CHRIS BROWN, SNOOP DOGG, AKON
t.ex

BUTIKER;   
ZARA   (finns ej i kalmar, men ska du till, låt säga, göteborg sthlm etc. DRA DIT),
GINA TRICOT         (budget, men fan va mycke fint dem har asså?,
CARLINGS              (dem har dem rätta "hoodisarna;D" ) ,
NEW YORKER          (festlinnena där är ok, inget annat, hör ni det? iiiinget annat)
LINDEX                   (deras smycken syftar jag på i detta fall)
MQ                          (dem har kanonfina plagg där, lite dyrare, men det är inget man bryr sig om i detta fallet)
DEICHMAN             (skorna där är riktigt grymma ibland! och dem är alltid asbilliga:o alltså är det inte bästa kvalitén men till det billiga priset är det ointressant. Vissa skor är däremot groteska)

t.ex.

FESTSTÄLLEN;    BORGHOLM FAN! :o (festade där i helgen hos min kära klasskamrat amandas pojkvän, var så jävla najs) kommer bilder därifrån senare, så kolla in senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0