gomojjon alla glada!

vaknade och kollade på mobilen, såklart.
två sms var inkomna.
ett inte värt att nämnas och ett från lillejacob där han sa att han börjat övningsköra nu ..
fan kan jag få mitt intygningspapper snart så jag kan börja jag med elle?!
vi tävlar jue här kalmar ;)
och jag är inte den som ger mig i första taget.

iallafallefall sitter jag nu här och tittar lite på idol på 4an och förtillfället sjunger han Jon ni vet? jag tyckte han var najs faktiskt! lite..jag vene, Osöt när han log för mycke bara. blev lite "gris" över han hehe.

näep men nu ska jag väl kolla vidare och höra regnet utanför, rätt mys!
adam kommer förhoppnignsvis senare också, längta!
 
langar poserna
pussis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0