godmorgon

goodmorning! "allesamm"
sitter här och tittar VAKNA med the voice för fint program de där. jag har bildat min egna tradition att sätta på det exakt varendavarenda morgon i bakgrunden när jag sminkar mig och gör mig alldeles gudomlig....

visst stör jag mig lite på josefine crawford dock.. "hon glider in på klackar av stål..live and directly, alltid snyggare än jacob och paul, hon är josefine craaaawford!" wie

iallafall, idag har vi håltimme mellan 09.10 till 12.20 pga inställd idrott. mycket synd. gillar idrott.

en dagens dårå!
 
tshirt lindex... ? kappahl. nåt sånt.
kavaj gina tricot
ringbling h&m
klocka sthlm
och en boring toffs på hjässan
jeansleggngingsarna som simmat ur bild är från Urban Outfitters

hastigggt


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Leggings som simmar, spännande :P

2009-09-01 @ 15:20:26
URL: http://linnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0