fredag

skola
träna
hilda kom hit, chillade, fnissade, stojjade, snackade, datornördade oss, träffade bilpojkar en snabbis, och slutligen adam
jag o adddeman drog till hans vän oskar.
nej de va inte så kul heh
så jag begav mig hemåt. men lika glad är jag för de, för jag har smsat sönder nu ikväll.
det är fan avkopplande, mys, kul, bäst, gutt, nice, sjukt gutt osv.osv.osv.osv.
min favoritsyssla typ..
*pling* sa de just påtal om sms

slynhilda säger:
bombade?! hehe va:D rugby imån hehe

imån är det 18års fest, så GRATTIS DANIEL och en stor pussdåda!

godnattnue :)


Kommentarer
Postat av: hilda

slynhilda...din lilla bitch :*

2009-09-05 @ 00:20:17
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0