förkrök hos mig, förfest och slutligen vallen! varsågod och läs.

wow wow wow så kul kväll det var igår eller!
jag tilda soffa var hemma hos mig och sminkade och fixade oss och gjorde oss snyggare än någonsin.
vi blev snyggast av alla på vallen faktiskt! det ni, inte illa.

sen drog vi till emma som var schyst och stod för lägenheten där det skulle förfestas!
FAN det var skitkul :D bara massa frisörbrudar i en lägenhet i tegelviken liksom, kan det bli fel? NEJ
och så två äldre pojkar då, som var emmas bror och hans polare.
typ kim o tim . as goa iaf!
och så smsade jag hilda och fick reda påatt polisen tagit hennes, amandas och lindas dricka!
INTE OKEJ POLISER.

sen blev de valleeeeeeen, och på direkten när man kommit fram till stan, hoppat av bussen och börjat vingla iväg så tappar man såklart bort varann på 1 sek ? varför blir det alltid så ? det är verkligen en världslig fråga! :o

så hittade man iaf folket igen och tänka sig, JAG KOM IN :D tilda fick blåsa.. ehehehe.
och linda fick blåsa och räddade amanda som inte hade kunnat blowa ;D
de var ju lite tur :)

så blev det dans och party alll night long, eller ah, till 01.00 night long iallafall för sen hade jag så satans HESröst att halsen bokstavligen värkte och mina fötter var helt avdomnade och ja blablabla. kan fortsätta klaga länge.
sen kom miss tilda petersson iaf och "slaggade" i min soffa, den berömda fyllesoffan typ.
sen sket vi fan i kultur och stilhistorian idag, fredag, för det kändes för hårt.
hantverken kunde man ju tyvärr inte skita i sen dock för vi lär oss ju klippa nu och missar man en lektion (3 h) så har man missat en jäääävla massa och det orkar man icke sa nicke.

NEJ nu får jag väl hålla tyst snart antar jag. Ni börjar väl tröttna.
ska iväg till farmor nu som fyller år och sedan fika med tjejerna på corner tonight.
ha en bra fredagskväll everyone!

(bilder kommer nog senare btw, när jag fått några)

och adam?  du är a little bit saknad (k) hihihi
och jacob? "tukanlover", jag uppdaterar ju fan ofta ju! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det kunde verkligen inte vara någon annan som kommenterar med det namnet (; ja du är så duktig! men tycker det var dåligt av dig att inte uppdatera på hela dagen igår :O

2009-09-11 @ 19:00:42
Postat av: tukanlover ( igen )

glömde namnet (H)

2009-09-11 @ 19:01:18
Postat av: soffieee

hahaha! glömde du namnet, aw.

2009-09-11 @ 21:26:58
Postat av: tilda

din skadeglade skit "tilda fick blåsa", och din soffa är kalasbra(L) jag får precis perfekt plats med benen heheeee

2009-09-11 @ 21:48:03
URL: http://matildapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0