: ' (((((((

godmorgon, jag lipar snart sönder..
fortfarande ingen röst sen insparken. jag var hos sundberg igår och fan jag kunde inte kommentera ett enda piss på Idol, jag kunde inte skratta åt det jag tyckte var kul, jag kunde tillslut inte ens viska!!!!!
så jag drog hem och tjurade och förberedde mig inför sängen.

idag är en ny dag men fan inte en bättre med tanke på rösten.
ska iallafall hänga med mamam o syster till borgholm och lira runt på ÖB och kolla runt på altan-möbler.
vi har nämligen byggt en ny inglasad as läcker altan hihih :)


insparken fick tummen upp!


och en skev vinkning, en perfekt vinkning och en.. "hög haka" hah sööööööta vännner asssååååå

kolla bara!?

<3

tjurig vinögd halvsover

Kommentarer
Postat av: tilda

de två sista var nog snyggast..

2009-09-12 @ 14:43:36
URL: http://matildapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0