detta visste ni inte?!

HAHA fan vad jag är tattarn från en annans blogg, tyckte det blev förvånandsvärt bra :O
iallafall

- Jag heter kerstin sofie gunvor katarina fagerström
- Jag har en pappa som äger två företag och jobbar därmed för mycke :( men rätt skönt, är ju van med den situationen och skulle nog bli sinnesjuk om han var hemma för ofta.
- Jag har svårt för att lita på folk.
- Jag har en hemlighet.
- Jag är asbra på engelska.
- Jag hatar matte.
- Jag är 1,70 cm (tror jag hah)
- Jag elskar kaffelatte, chailatte, bounty osv.
- Jag tycker inte om att prata inför folk på typ en scen.
- Jag älskar färgen rosa.
- Jag har svårt för att hålla i pengar.
- Jag undviker (inte) konfilkter. (=KUL)
- Jag hatar småbarn.
- Jag föredrar hellre att sms:a än att prata i telefon.
- Jag älskar skräckfilmer.
- Jag har totalt 4 hål i mina öron och en piercad navel.
- Jag har en halvbror (men ser dig som min riktiga, älskar diiig viktor), en till bror och en syster.
- Jag passar alltid tider.............
- Jag har åkt fast för snatteri.
- Jag är rädd för åskan.
- Jag har legat inlagd på sjukhus när jag var 6 år. Hade ett virus i blodet som gjorde mig sjuk i ett halvår.
- Jag älskar choklad och negerbollar.
- Jag föredrar att sova med någon.
- Jag planerar mina dagar i huvudet om och om och om igen.
- Jag har kort stubin.
- Jag gillar inte läsk.
- Jag kollar FÖR ofta på tv.
- Jag skulle egentligen haft en tvilling. (säger vi.. bara för att de vore coolt)
- Jag älskar att vara för mig själv ibland.
- Jag hatar att lyssna på när folk äter t.ex. smackarn pappa och smackarn simon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0