depp, lite pepp.

deppppilidepp depp. känner jag mig just nu. och fy fan vad jobbigt det är att känna så, men ah.
biter ihop, hård som man är. (får alltid höra hur hård och kall jag är, "du kan väl vara lite mjukare sofie.."
nej tänka sig för att jag itne kan det. jag är sånhär, okkkkkk ?

IALLAFALL , så har jag nu gått den där jävla handledarkursen för att få börja övningsköra. det var fan det jävligaste jag gjort.
trodde jag skulle avlida.

- inte fick man smsa
- läraren sa "ellerhur ?" typ 2134567 gånger. och jag ville bara tillslut säga "NEEEJ INGEN HÅLLER MED"
- läraren skrattade åt sina egna skämt heeeeela tiden
- dem sög, skämten alltså.
- hon tog sig friheten att öka kursen tid?! den skulle va slut 21.00 men nejnej! hon slutade babbla vid 21.40
- mamma var med.
och vi är fan inte på samma nivå just nu.

men nu går jag över till PEPP :) just för att jacob berggren min söta rara vän, och jag har slagit vad om att den som tar körkort först slipper bjuda den andra på middag hah :) så nu är TheGameOn satt säga :)  dock dissade han Berglundstrafiksskola, så vi kunde pluggat och sådant tsm. men det var väl iåförsej lite bra för vi hade väl antagligen bara flamsat sönder.

AJA, nu ska jag se vidare på "Lyxfällan". wie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0