BAH

FYFAN VILKEN KALL SINNESSJUK DAG alltså.
(bara kall, inte sinnessjuk, rätt normal ändå)

måste nu tyvärr säga att jag sprang ängörundan på 12.08 min. alltså 08sekunder mer än vad jag hade beräknat.. satan!

men äh, jag är faktsikt nöjd iaf ! :O :D kommer dock inte riiiktigt ihåg vad jag sprang på förra året men det skulle min idrottslärare ta reda på tills nästa tisdag sa han, så bäst för han att han gör det nu.

iaallfalll, idag klippte vi i skolan, efter en teknik som kallas "arching", en riktig filurklurig-teknik haha!

man typ.. jobbade med armarna som i en båge och drog dem uppåt och blabla, såg skoj ut när armarna på damerna i klassen drogs upp lite här o var :)

efter skolan drog jag till stan, köpte en kofta, en tshirt och två par trosor, supersött alltihop . kan visa sen !
är alltså inte kläderna på bilden, så kolla inte ens , hehe.

sen var det körskolan, OCH HÄR GOTT FOLK KOMMER PERIODEN DÅ JAG FRÖS SÖNDER, har nog fått mén för livet alltså. vi stod liksom ute i ca. 1timme och 30 min . och kollade igenom olika delar på  bilen och pratade om typ var batteriet, oljan osv. satt...

så frågade han mig "vet du vart spolvätskan sitter?" eh nej.

"kan du där öppna huven?" eh nej. men tack för dumförklaringen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0