vad fan hände igår?

vad fan hände igår?
tjejerna kom hit, vi hade jätte trevligt och roligt och var på g!
gick till okQ8 där vi blev hämtade av ja, vad han nu hette, superschyst iallafall!
kom fram och det var najs liksom, sen typ 40min. efter kollapsade min mage :o
jag blev tvungen o lägga mig ner, försöka äta en macka vilket inte gick för det gjorde för ont. typ krampade sig i hela magen.
så jag ringde bror min och sa att han var tvungen o hämta mig med bilen, NUe!
och sötstackarn fick typ panik
"men sofie jag vet inte vart bmw-nyckeln är:o men vänta där, jag skyndar mig och letar, vänta bara, sitt där vid busshållsplatsen, asså jag SKYNDAR mig :o!"

så kom han tillslut med firmabilen (pappas)
"jag hittade inte nyckeln, så jag cyklade assnabbt till mamma o pappa (som var i min syrras nya lägenhet) och hämtade firmabilens nyckel, du ska veta vad jag gör för dig! <3 "
aw :)
och så fick han för sig att det måste vara blindtarmen så han insisterade på att vi skulle dra till syrrans lägenhet, men jag ville fan bara hem och sova och gå på toa haha och han sa

"men asså, dem HAR säng och toa där:o" hahah så söt. jag vet liksom. men ne, villle home.

ah iaf, sen kom jag då hem och gick helt ihopkrupen, slängde av mig kläderna typ naken och somnade på 1min. åh nej, sminket var fortfarnade på btw. hatar det.
Linda som kom senare mitt i natten fick pappa ta hand om och hjälpa henne hitta sin väska på mitt rum, för jag verkade vara totalt borta.
tack för kvällen tjejer.. typ förlåt :/ känner mig dum ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0