ursöt!

gud så ursöt kille upptäckte jag nu senare idag
alltså han vi var på fest hos
han smsade helt sött bara "hoppas din mage är bättre idag. kan det vara stressrelaterat tror du? du bör nog kolla upp det osv.osv."
AS GULLIG JU, med tanke på att de va första gången jag träffade människan haha :)
kul och veta att världen fortfarande är God.

tyckte även det var kul när tilda i fredags berättade om hennes blogg och kommentaren hon hade fått angående hennes inlägg "varför kan det inte vara sommar året runt?"
så kommenterade iallafall en människa såhär
"för att jorden snurrar din dumma hora"
(haha det var visserligen lite kul)
och tilda sa "det var väl typiskt att av mina FEM läsare, så var EN tvungen och vara elak utav dem" hahah.
iallafall, då kommer jag genast till denna känslan ;
världen var inte God så speciellt länge.


Kommentarer
Postat av: hilda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA för att jorden snurrar din hora

2009-10-04 @ 19:13:47
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0